Visszatérítési és visszaküldési szabályzat

Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 3 hónapig érvényes, azaz, ha a sikeres kézbesítés óta eltelt 3 hónap, nem vagyunk kötelesek teljes visszatérítést vagy ingyenes csereterméket biztosítani.

A GombosÉkszer webshopból vásárolt termék (kivéve az egyedi megrendelésre testreszabott gravírozással készült terméket) előzetes írásbeli egyeztetés alapján(!) visszaküldhető részünkre, a teljes visszatérítés vagy ingyenes cseretermék biztosításának érdekében, a kézhezvételtől számított 3 hónapon belül.

Fontos! Egyedi megrendelésre testreszabott termékre ezt a garanciát nem tudjuk vállalni. Azonban mindig igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni és maximálisan együttműködni a vásárlóinkkal, hogy megoldást találjunk az igényeik kielégítésére.

A visszaküldéshez, panaszkezeléshez, ügyintézéshez a rendelés számára, a nyugtára vagy a vásárlási bizonylatra van szükségünk.

Kérjük, ne küldje vissza a terméket a gyártónak!

Vannak olyan, alább felsorolt helyzetek, amelyek kizárják a visszatérítési igény érvényesítését: 

  • Feltűnő használati nyomokkal rendelkező termék

  • Bármely olyan elem, alkatrész esetén, amely nem az eredeti állapotában van, sérült, hiányos, törött, szakadt és nem a gyártó vagy szolgáltató, utóbbi esetben a GombosÉkszer hibájából ered az ok.

  • Minden olyan tételnél, amellyel kapcsolatban a kiszállítás után több mint 3 hónappal érkezik észrevétel/hibás teljesítésre vonatkozó visszajelzés részünkre.

 

Visszatérítések 

Amennyiben a terméket átvette és úgy dönt, hogy az nem tetszik Önnek, az önmagában nem keletkeztet okot a visszatérítésre. Ha a termékkel kapcsolatban kérdése van, kérjük a rendelés leadása előtt írjon nekünk a kapcsolat@gombosekszer.hu elérhetőségünkre.

Egyedi gravíroztatás esetén az Ön hibájából, figyelmetlenségéből elkövetett gravírozási hibákat nem pótoljuk ingyenesen, visszatérítés ez esetben nem terhel minket.


Kérjük, hogy rendelés előtt feltétlenül olvassa el a termékleírást, ahol fel vannak tüntetve a karkötők ID címke méretei és gravírozhatóságuk egyéb feltételei.

A rendelés leadása előtt kérjük ellenőrizze a kívánt gravírozás adatait!
Többletkarakter vagy -sor rendelése esetén fellépő hibás teljesítésért felelősséget nem vállalunk, a megrendelést nem áll módunkban ingyenesen megismételni.

Amennyiben a rendelés leadását követően veszi észre, hogy hibázott, kérjük haladéktalanul, de legkésőbb 1 órán belül jelezze ezt felénk elérhetőségeink (kapcsolat@gombosekszer.hu vagy +3670/429-8779) valamelyikén.
A legjobb megoldás, ha emailt küld a webáruház kapcsolat@gombosekszer.hu elektronikus levelezési címére a rendelési számmal és a helyes (javított) adatokkal.

Az elkészült egyedi termékek esetében minden gravírozási információt gondosan ellenőrzünk azokkal az adatokkal, amelyeket megrendeléskor megadott részünkre vagy később írásban leegyeztettünk Önnel.

Ha a gravírozási hiba nem róható fel Önnek, mert az a gyártás során keletkezett, akkor díjmentesen újra elkészítettjük a terméket vagy visszatérítjük az árát.
Amennyiben hibáztunk és a pénzvisszatérítés helyett csereterméket kíván igénybe venni, ez esetben a terméket saját költségünkön újra legyárttatjuk és ingyen megküldjük Önnek.

Ha rossz méretet rendelt, nem áll módunkban visszafizetni a termék árát.

Amennyiben úgy dönt, hogy a termék nem tetszik Önnek, a webáruház nem biztosít visszatérítést.

Fontos! Csak olyan terméket kell visszaküldenie részünkre, amelynek visszaküldésére felhatalmazást adtunk! Kérjük vegye figyelembe, hogy szállítási költsége(ke)t nem térítünk vissza! Utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni, ahogy személyesen történő csomagleadásra, ügyintézésre sincs lehetőség a székhelyszolgáltatónknál!

Miután írásban leegyeztettünk Önnel és megérkezett hozzánk a termék, illetve azt megvizsgáltuk, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket, tájékoztatjuk továbbá a visszatérítés jóváhagyásáról, annak mértékéről vagy annak elutasításáról.

Ha jóváhagyjuk, a visszatérítést feldolgozzuk és 15 napon belül automatikusan jóváírásra kerül a fizetéskor használt hitelkártyájára vagy a bankszámlájára a teljes összeg. 

 

Késő vagy hiányzó visszatérítés

Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.

Ezután vegye fel a kapcsolatot hitelkártya-kibocsátójával; eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan megjelenik.

Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi feldolgozási idő.

Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen webshopunkkal: kapcsolat@gombosekszer.hu.

Cserék

Csak abban az esetben cseréljük ki a kifogásolt terméket vagy annak egy részét/elemét/elemeit, ha az, illetve azok az átvételkor már hibásak vagy sérültek voltak. Amennyiben élni kíván az ingyenes cseretermék küldésének lehetőségével, kérjük fenti határidő (kézhezvételtől számított 3 hónapon belül) betartásával küldjön egy e-mailt a kapcsolat@gombosekszer.hu címre. 

 

Termék fizikai visszaküldése

A kifogásolt termék – előzetes írásbeli egyeztetést követő(!) – postai úton történő visszaküldése Önt terheli, az Ön szállítási költségén.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy személyesen vagy utánvéttel csomagot nem veszünk át!
A szállítási költséget Önnek nem áll módunkban semmilyen formában visszatéríteni.
 

A gyártótól, illetve az Ön élőhelyétől függően változhat az idő, amíg a kicserélt termék megérkezik Önhöz, kérjük szíves türelmét.

Ha drágább tételeket küld vissza, érdemes lehet nyomon követhető szállítási szolgáltatást igénybe venni, vagy szállítási biztosítást kötni. Nem tudjuk garantálni, hogy a visszaküldött terméket megkapjuk. 

 

További segítségre van szüksége? 

A visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos további kérdéseivel forduljon hozzánk a kapcsolat@gombosekszer.hu címen.